Praktiske informationer

W1siziisijiwmtkvmdivmtkvmtn3bdkwzwr3av9ta19ybwjpbgxlzgvfmjaxov8wml8xov9rbc5fmtaundquntaucg5nil1d?sha=90e9b4fa08f6ef48
Praktiske informationer til Hjerteløbet 2019

Kære løbsdeltager

Her kan du få de nødvendige praktiske informationer i forbindelse med din deltagelse på Hjerteløbet Næstved 2019

Vi anbefaler at man ankommer i god tid før start. Der kan godt være lidt kø ved nummerudlevering, ligesom det altid er godt med et ekstra tjek af cyklen inden start, og måske skal man også lige nå at tage lidt spiseligt med i baglommen fra depotet. Husk hjelmen og det gode humør

Vi ønsker alle en rigtig god tur

Tilmelding

Tilmelding og betaling

Tilmelding foregår online via link indsat ovenover. Det er vigtigt at medbringe kvittering enten elektronisk eller print. Et Screenshot af kvitteringen er ok

prisen for at deltage er kr. 100,00 og kr. 25,00 for børn under 10 år. Der tillægges et adm.gebyr på kr. 3,00 for hver tilmelding. Tilmelding på dagen er kr. 150,00 og kr. 25,00 for børn under 10 år

Vores system tillader desværre ikke automatisk opdatering af deltagerliste, så den bliver først lagt på sitet fredag den 10. maj

Ankomst og parkering

For alle løbsdeltagere fra Næstved by, vil det være allernemmest at cykle til start på P-plads ved kasernen på Skyttemarksvej

Hvis man ankommer i bil, kan man parkere på en af de tilstødende P-pladser

Start og depoter

Udlevering af løbsnumre og forplejning i Start/Mål-området åbner kl. 8.00 Løbsnummer er adgang til start og udleveres ved fremvisning af gyldig kvittering (Se "Tilmelding og betaling") 

Løbsdeltagerne på de tre ruter starter på forskellige tidspunkter: 

  1. Rute 100 km kl. 9.00-9.15 
  2. Rute 50 km kl. 9.15-9.30
  3. Rute 20 km kl. 9.30-9.45

Ud over forplejningen i Start/mål-området er der placeret et depot ca. halvvejs på alle ruter. Her tilbydes rugbrød med leverpostej og/el. spegepølse, bananer og lidt chokolade (Marsbar) samt vand og æblejuice. På 100 km. Ruten er depotet dog placeret allerede efter 40 km, så det kan være en god ide at tage lidt med i ”baglommen” til de sidste 60 km 

Forplejning i depoter er inklusiv i prisen for løbsdeltagelse

Sikkerhed og flagposter

Godkendt cykelhjelm er et krav, ligesom det kræves at løbsdeltagerne overholder færdselsreglerne.

Alle ruter vil være skiltet med farver og retningspile således: blå skilte til 20 km, gule skilte til 50 km og røde skilte til 100 km

Desuden vil der være posteret flagposter de fleste steder, hvor løbsdeltagerne skal krydse vejen (venstresving). Flagposterne har ikke bemyndigelse til at standse trafikken

Der er konstant to servicebiler på ruterne. De er en del af sikkerheden og kan assistere ved styrt og i en vis udstrækning opsamling af løbsdeltagere, som har mekaniske fejl, der ikke kan repareres på stedet. Men som udgangspunkt, skal man forvente at komme hjem ved egen hjælp

Ved alvorlige styrt eller ulykker ringes 112, i øvrige tilfælde til ICE-nr. 2924 2091 / 4152 2865

Fb%20annonce%201
W1siziisijiwmtkvmdivmtuvntdnawftem5na19ta19ybwjpbgxlzgvfmjaxov8wml8xnv9rbc5fmtqumjyumtcucg5nil1d?sha=83ee386fabd94e13